FAQ Czyli najczęściej zadawane pytania.

1. Czy jest możliwy odbiór osobisty ?

Niestety nie posiadamy stacjonarnego punktu sprzedaży detalicznej i nie ma takiej możliwości.

2. Czy jest możliwość zapłaty za zakupione przedmioty kurierowi ?

W wyjątkowych okolicznościach jest taka możliwość, w celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta poprzez e-mail: kontakt@firstroom.pl

3. Czy wystawiają Państwo faktury VAT ?

Tak, wystawiamy pełne faktury VAT 23%

4. Jaki jest czas dostawy ?

Firma kurierska dostarcza produkty w przeciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.

5. Czy jest możliwość dostawy zakupionego przedmiotu za granicę?

Nie mamy ograniczeń co do dostawy przedmiotów za granicę, w celu indywidualnej wyceny kosztów wysyłki prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta poprzez e-mail: kontakt@firstroom.pl

6. Jaki jest koszt dostawy ?

Koszt dostawy dla zamówień detalicznych na terenie całego kraju zaczyna się od kwoty 17.99zł brutto, w celu dokładnej wyceny zamawianych produktów prosimy o dodanie przedmiotów do koszyka zakupowego wtedy system wygeneruje kwotę należną za wysyłkę.

7. Czy jest możliwość realizacji zamówień hurtowych ?

Tak, realizujemy również zamówienia hurtowe, w celu indywidualnej wyceny prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta poprzez e-mail: kontakt@firstroom.pl


Top